شیوه صحیح انجام کارهای روزمره

  • تاریخ: بهمن ۲۰, ۱۳۹۸
  • دسته بندی: تمرینات ورزشی
  • دیدگاه کاربران: بدون دیدگاه
  • تعداد بازدید: 2636 بار

زندگی روزمره انسان ها مستلزم انجام کار هایی است که می تواند به ستون فقرات کمر و گردن فشار وارد نماید.  کار های روزمره باید به گونه ای انجام شوند تا کمترین فشار بر روی این ناحیه مهم بر بدن باشد. به همین منظور مجموعه ای از  شیوه صحیح کار های مهم روزمره که همه افراد در طول روز درگیر آن هستند را تهیه شده است. امیدواریم عزیزان با انجام این کار ها به درستی از مشکلات ستون فقرات در امان باشند.

شیوه صحیح بلند کردن اشیا و نشستن روی صندلی
شیوه صحیح بلند کردن اشیا و نشستن روی صندلی

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نماید رعایت برخی نکات زیر در هنگام نشستن بر روی صندلی و یا بلند کردن اشیا و کیف از روی زمین و همچنین هنگام راه رفتن ، بسیاری از مشکلات و صمدمات وارده بر روی کمر را کاهش می دهد.

نحوه صحیح کوله انداختن و استفاده از موبایل
نحوه صحیح کوله انداختن و استفاده از موبایل

دوران تحصیل از جمله سال هایی بود که فرد باید از کوله پشتی در طول رفت و آمد به مدزسه استفاده نماید. ضمن انتخاب بهترین کوله نحوه صحیح استفاده از آن را نیز بیاموزید.در هنگام انجام تمرینات ورزشی ، حتما آن ها را به شیوه صحیح دنبال کنید. خم کردن گردن هنگام استفاده از موبایل فشار زیادی را به گردن شما وارد خواهد کرد هنگام استفاده از آن ، مطابق تصویر عمل نمایید.

شیوه صحیح نشستن پشت میز

بسیاری از مشاغل نیاز به استفاده مدام از رایانه دارند و این باعث می شود فرد مدت زمان زیادی را در پشت میز بگذراند. در هنگام استفاده از رانه مطابق تصویر بالا عمل نمایید. انتخاب میز و صندلی مناسب نیز از اهمیت بالایی برخورددار است.  نشستن نادرست پشت میز در طولانی مدت درد های گردن و کمر را به دنبال دارد.

شیوه صحیح نشستن هنگام مطالعه

هنگام مطالعه کتاب از صندلی مناسب استفاده کرده و به صندلی تکیه کرده و کتاب را مقابل صورت خود بگیرید. به این شکل فشار کمتری به گردن شما وارد خواهد شد.

نظرات